Seznam Změn
- Dragon Gem byl přesunut k NPC „Exchange Stuff“.
- Míra objevení se Bot Check monstra byla změněna ze 7 % na 1 %.
- Nyní z Bot Check monstra vypadne Golden Ore se 100% šancí a zvýšeným množstvím na 2.
- Vzhled monstra byl změněn na: Scarescrew.
- [Oprava chyby] Opraven problém s efektem "Blocks x bad effects up to level y."
- [Oprava chyby] Opraven problém s efektem "Skill cooldown is increased by x%".
- [Oprava chyby] Opraven problém, který by měl vyřešit duplikaci monster a portálů v TimeSpaces. Prosíme o zpětnou vazbu po testování.
- [Oprava chyby] Opraven problém, kdy efekt "No penalty for ranged attacks at close range" nefungoval v nedávných aktualizacích.
- [Oprava chyby] Opraven problém, kdy mini aggros nefungovaly.
- [Oprava chyby] Opraven grafický problém v okně Instance Summary.
- [Oprava chyby] Byly vyřešeny všechny problémy související s funkcí hvězd. Nyní při kliknutí pravým tlačítkem na předmět uvidíte ikonu podobnou té u run. Kliknutím pravým tlačítkem na tuto ikonu se otevře malé okno, kde si můžete prohlédnout hvězdy. Také při vložení specialist card do Golden Specialist Card Holder nyní jasně uvidíte její star effects stejným způsobem. Problémy s odpojováním byly také opraveny a těšíme se na vaši zpětnou vazbu.
Změny v Carve
Rune Power Changes Hotfix Nerf: Frost Power & Reflection
Frost Power:
- Už neodraží zpět poškození, ale efekty.
- Oprava chyby, kdy poškození kolem hráče při aktivní Frost Power způsobovalo pouze polovinu zamýšlené hodnoty.
- Frost Power 6 – zkrácení trvání z 6 na 5 sekund.
Strong Cold Breeze Buff:
- Hit rate všech útoků je snížen o 200 až 600.
Gentle Cold Breeze Buff:
- Movement speed je snížena o 1 až 2.
- Hit rate všech útoků je snížen o 100 až 250.
Reflection Power:
- Maximální odražené poškození (Maximální limit odraženého poškození) sníženo z 11k na 4k.
- Reflection Power 6 – zkrácení trvání z 3 na 2,5 sekundy.
- Reflection Power 5 – zkrácení trvání z 3 na 2 sekundy.
Úpravy v Prestige
Craft C60 Equipments NPC
- Vše bylo odstraněno.
- Do výroby byly přidány nové C60 Swordsman Equipments, C60 Archer Equipments, C60 Mage Equipments a C60 Martial Artist Equipments Boxes. Z jedné bedny získáš všechny tři části výbavy.
Equipments (C70) NPC
- C70 Equipments byly odstraněny.
- C60 Weapon byl odstraněn z výroby.
- Přidány nové C70 Swordsman Equipments, C70 Archer Equipments, C70 Mage Equipments a C70 Martial Artist Equipments Boxes do výroby. Z jedné bedny získáš všechny tři části výbavy.
- Do výroby C70 Boxes přidány 4 krystaly zbroje a 4 krystaly sekundární zbraně.
- P.S.: Tyto bedny jsou vázané na třídu – pokud se pokusíš otevřít bednu pro jinou třídu než svou, nic nezískáš.
Prestige 5 Specialist Items NPC - Heavenly a Hellord Skins byly odstraněny.
- Do výroby byly přidány Hellord Skin Box a Heavenly Skin Box.
Změny specialistů: Rework Specialist 5–8 je tady!
Spolu s několika úpravami specialistů 1–4. Věnovali jsme čas zhodnocení vlastností specialistů, kteří byli slabší než ostatní (např. Fire Cannonneer, Death Reaper, Archmage), abychom je přiblížili standardu, který je činí spolehlivějšími a konzistentnějšími – místo toho, aby měli jen 1–3 schopnosti s výrazně vyšší hodnotou než zbytek. Zároveň jsme se zaměřili na přehnaně silné a toxicky dominantní specialisty jako Seer, Scout a Battlemonk, kteří měli většinu své síly soustředěnou do jedné nebo dvou schopností/buffů. Jejich síla byla nově rovnoměrněji rozložena mezi celý Skillset.
Plánované snížení dosahu (Range Nerf) pro specialisty na dálku jsme pozastavili, abychom nejdříve vyhodnotili, jak tento patch ovlivní Swordsmen, a vyhnuli se přebuffování nebo přenerfování. Totéž platí pro schopnost Concentration, která zdvojnásobovala poškození – nyní, když jsme ubrali část síly z buffů mágů. Manashields již nebudou konvertovat poškození na manu, místo toho budou poskytovat přímou redukci poškození – za cenu vyšší spotřeby many při používání schopností. Budeme sledovat, jak se tato změna projeví v ostrém patchi, protože hodnoty many se zde liší oproti testovacímu prostředí. Mágové se tak budou muset více zaměřit na snižování spotřeby many skrze příslušenství apod., aby lépe hospodařili se svými zdroji.
Níže budou uvedeny konkrétní změny pro jednotlivé specialisty.
Přidání AoE autoattacks pro všechny SP odkládáme na později tento měsíc, případně začátek příštího. Totéž platí pro možnost zaměřování některých schopností a vizuální odlišení jejich efektů oproti realitě.
Tyto změny budou vydány z důvodu restrikcí fóra v oddělených postech