Ranger:
- Hawk Eye Buff:
Úroveň efektu z 2 na 4.
Všechny útoky zvýšeny z 12 % na 10 %.
- Rapid Buff:
Úroveň efektu z 3 na 4.
- Wind Walker Buff:
Úroveň efektu z 3 na 4.
Doba trvání snížena ze 7 na 5 minut.
Assassin:
- Critical Hit Buff:
Úroveň efektu z 3 na 4.
Zrušeno poškození v raidech.
Přidáno: rychlost pohybu zvýšena o 2.
- Pact Of Darkness Buff & Sinister Shadow Buff:
Sloučeno do Pact of Darkness.
Úroveň efektu z 3 na 4.
100% šance ignorovat obranu cíle, zvýšeno z 10 % na 12 %.
- Chain Hook Throw Skill:
Má 5% šanci způsobit [Death Sentence PVP] hráčům a [Death Sentence PVE] monstrům.
Destroyer:
Oprava bugu cílení na Mines.
Wild Keeper:
- Elemental Shining:
Úroveň efektu z 1 na 4.
Odstraněno: Všechny elementární energie zvýšeny o 300.
Elementární odolnost zvýšena z 5 na 10.
Přidáno: Zvýšený element víly o 5.
- Eagle Spirit:
Úroveň efektu z 3 na 4.
- Bear Spirit Buff:
Úroveň efektu z 11 na 4.
Fire Cannonneer:
- Basic Attack:
Přidán AoE efekt.
- Staggered Fire Skill:
10% šance způsobit [Overpower] sobě.
15% šance způsobit [Mild Explosion Trauma PVP] hráčům a [Mild Explosion Trauma PVE] monstrům.
Ohnivý element zvýšen z 380 na 550.
- Cannon Panning Skill:
70% šance způsobit [Cannon Hit].
- Cannon Shot Skill:
70% šance způsobit [Knock Out].
- Shot with Targeting Skill:
Ranged attack zvýšen z 1100 na 1250.
60% šance způsobit [Mobility Down].
- Hand Grenade Skill:
Ohnivý element zvýšen z 800 na 950.
60% šance způsobit [Grenade Explosion PVP] hráčům a [Grenade Explosion PVE] monstrům.
- Hellfire Skill:
Odstraněno: Combo.
Ohnivý element zvýšen z 900 na 1000.
25% šance způsobit [To Ashes].
- Signal Rocket Skill:
70% šance způsobit [Sight Loss].
- Rocket Riding Skill:
Dosah cíle zvýšen z 2 na 4 buňky.
Odstraněn buff [Dark Dash].
80% šance způsobit [Mild Explosion Trauma PVP] hráčům a [Mild Explosion Power PVE] monstrům.
- Weapon Master Skill:
Odstraněn Weapon Defence Buff – zůstávají pouze Turbo Loader a Explosive Enhancement.
- Turbo Loader Buff:
Úroveň efektu 4.
Oprava vizuálního cooldownu ze 120 na 300 sekund.
Ohnivý element zvýšen ze 150 na 300.
Odstraněn Hitrate 198 (úroveň hráče ×2).
- Explosive Enhancement Buff:
Úroveň efektu 4.
Oprava vizuálního cooldownu ze 120 na 300 sekund.
Hitrate ranged útoků zvýšena ze 99 (úroveň hráče ×1) na 396 (úroveň hráče ×4).
- Ultimate Cannon Skill:
Cooldown zvýšen z 80 na 95 sekund.
70% šance způsobit [Hell on Earth PVP] hráčům a [Hell on Earth PVE] monstrům.
Scout
- Falcon Nosedive Skill:
Cooldown zvýšen ze 7 na 8 sekund.
Odstraněno: šance způsobit kritický zásah zvýšena o 10 %.
- Rotating Arrow – Highest Level Skill:
Cooldown snížen ze 7 na 1 sekundu.
Šance způsobit kritický zásah zvýšena z 10 % na 20 %.
20% šance způsobit [Weak Mandra Poison] hráčům a [Mandra Poison PVE] monstrům.
- Mobile Trap Skill:
100% šance způsobit [Mobile Trap] hráčům i monstrům.
- Spy Out Skill:
Cooldown zvýšen ze 30 na 60 sekund.
- Recoil Skill:
50% šance způsobit [Mobility Impairment] hráčům a [Mandra Poison PVE] monstrům.
- Vital Energy Skill:
Odstraněn efekt Life Shield.
- Vital Energy Buff (Level 4 – pozitivní efekt):
Při úrovni nižší než 4 je 10% šance, že nedostaneš žádný negativní efekt.
Šance způsobit kritický zásah zvýšena o 7 %.
- Eagle Eye Buff (Level 4 – pozitivní efekt):
Oprava vizuální chyby: trvání 120 sekund opraveno na 300 sekund.
- Fog Arrow:
100% šance způsobit [Blinded] hráčům a [Fog Poison] monstrům.
- Falcon's Astuteness Skill:
Cooldown zvýšen ze 12 na 25 sekund.
Ranged attack zvýšen ze 700 na 850.
Odstraněn oranžový text (neodpovídal skutečnosti).
Pravděpodobnost způsobení efektu Under Snipe's Gaze snížena ze 100 % na 80 %.
- Lightning Reload Skill:
Cooldown zvýšen z 8 na 11 sekund.
Nově způsobuje buff [Locked In] místo quick Evasion.
- Rotating Arrow – Level 1 Skill:
Cooldown snížen z 8 na 1 sekundu.
Ranged attack zvýšen z 250 na 300.
- Rotating Arrow – Level 2 Skill:
Ranged attack zvýšen z 280 na 320.
10% šance způsobit [Mandra Stun].
35% šance způsobit [Demolished PVP] hráčům a [Demolished PVE] monstrům.
Odstraněn efekt Knockback.
- Ambush Skill:
Cooldown zvýšen ze 40 na 60 sekund.
Neviditelnost nyní trvá 30–31 sekund (dříve 20–40).
- Sniper Skill:
80% šance způsobit [Sniped PVP] hráčům a [Sniped PVE] monstrům.
Odstraněny ostatní debuffy.
Demon Hunter
- Basic Attack:
Odstraněna 1% šance na [Gunshot Wound].
- Bullet Storm Skill:
Shadow element zvýšen z 250 na 300.
25% šance způsobit [Soul Shot PVP] hráčům a [Soul Shot PVE] monstrům.
- Throwing Blade Skill:
Cooldown zvýšen z 15 na 25 sekund.
40% šance způsobit [Soul Shot PVP] hráčům a [Soul Shot PVE] monstrům.
Combo útok zvýšen ze 70 % na 100 %.
- Moon Shadow Pendulum Skill:
Cooldown snížen z 15 na 1 sekundu.
40% šance způsobit [Sliced Defence PVP] hráčům a [Sliced Defence PVE] monstrům.
- Vengeful Spirit Rain Skill:
Cooldown zvýšen z 20 na 23 sekund.
60% šance způsobit [Bullet Rain PVP] hráčům a [Bullet Rain PVE] monstrům.
- Vengeful Spirit Pendulum 1 Skill:
Cooldown nastaven na 15 sekund.
Vrátena animace.
Leechování je nyní 100% místo 50 % (nově 396 = úroveň hráče ×4).
- Vengeful Spirit Pendulum 2 Skill:
Cooldown 1 sekunda.
Vrátena animace.
Leechování je nyní 100 % místo 50 % (495 = úroveň hráče ×5).
- Vengeful Spirit Pendulum 3 Skill:
Cooldown 1 sekunda.
Odstraněn Knockback.
Vrátena animace.
Odstraněna 50% šance na leech HP.
Nově má 50% šanci způsobit [Vengeful Spirit Leech PVP] hráčům a [Vengeful Spirit Leech PVE] monstrům.
- Vengeful Spirit Onslaught Skill:
Cooldown zvýšen z 18 na 25 sekund.
Odstraněn Knockback.
70% šance způsobit [Forbidden Curse PVP] hráčům a [Forbidden Curse PVE] monstrům.
- Berserk Spirit Skill:
100% šance způsobit [Strong Berserk Spirit].
- Spirit Summons Skill:
70% šance způsobit [Feast of Darkness PVP] hráčům a [Feast of Darkness PVE] monstrům.
- Spirit Explosion Skill:
Přidáno: 50% šance na leech 1 089 (hráčova úroveň ×11) HP.
50% šance způsobit [Spirit Explosion].
Změna z daggery na luk.
Odstraněno: melee attack +500.
Přidáno: ranged attack +350.
- Possession Skill:
100% šance způsobit [Possession PVP] hráčům a [Possession PVE] monstrům.
- Soul Sword Skill (nyní Soul Arrow):
Přeměněno z daggery na luk.
Přidáno: ranged attack +900.
70% šance způsobit [Soul Arrow PVP] hráčům a [Soul Arrow PVE] monstrům.
Odstraněno: bonusový kritický damage a melee attack.
70% šance leech 99 (hráčova úroveň ×1) HP.
Avenging Angel
- Sword of Justice Skill:
40% šance způsobit [Disable PVP] hráčům a [Disable PVE] monstrům.
Odstraněn combo útok.
- Shadow Bond Skill:
Cooldown zvýšen z 18 na 35 sekund.
Light element zvýšen z 380 na 500.
80% šance způsobit [Got ya! PVP] hráčům a [Got ya! PVE] monstrům.
- Lightning Blade Skill:
30% šance způsobit [Struck by a Lightning Blade PVP] hráčům a [Struck by a Lightning Blade PVE] monstrům.
- Cut and Run Skill:
Cooldown zvýšen ze 14 na 40 sekund.
80% šance způsobit [Cut and Run VNum 622] hráčům a [Disable PVE] monstrům.
- Cut and Run Buff:
Úroveň negativního efektu zvýšena z 2 na 4.
Trvání sníženo z 10 na 5 sekund.
- Meteor Thrust Skill:
Cooldown zvýšen z 20 na 30 sekund.
60% šance způsobit [Meteor Blast PVP] hráčům a [Meteor Blast PVE] monstrům.
- Divine Blade Skill:
Přidáno: šance způsobit kritický zásah zvýšena o 20 %.
80% šance způsobit [Divine Intervention PVP] hráčům a [Divine Intervention PVE] monstrům.
- Spirit Lance Skill:
Cooldown zvýšen ze 65 na 90 sekund.
Šance na kritický zásah snížena z 35 % na 20 %.
80% šance způsobit [Spirit Lance PVP] hráčům a [Spirit Lance PVE] monstrům.
Buffy:
- Magical Fetters Skill:
Cooldown zvýšen ze 2 na 10 sekund.
- Magical Fetters Buff:
Úroveň efektu zvýšena z 3 na 4.
Příchozí poškození sníženo o 80 %.
Všechny útoky byly sníženy z 198 (úroveň hráče ×2) na 99 (úroveň hráče ×1).
Odstraněn bonusový kritický damage.
Odstraněno poškození v raidech.
Rychlost pohybu +1 zůstává.
- Magic Spell Buff:
Úroveň efektu zvýšena z 2 na 4.
Opraveno vizuální trvání z 60 na 300 sekund.
Všechny útoky +198 (úroveň hráče ×2).
Odstraněn kritický damage.
Odstraněno poškození v raidech.Light element zvýšen o 495 (úroveň hráče ×5).
- Flame Buff:
Trvání sníženo ze 3 na 2 sekundy.
Odráží maximální obdržené poškození (max 4000).
Nadále s určitou pravděpodobností odráží negativní efekt protivníka.
Odstraněno: žádná spotřeba HP.
- Ice Skill:
Cooldown zvýšen z 8 na 15 sekund.
- Ice Buff:
Trvání zvýšeno z 1,5 na 2 sekundy.
- Halo Skill:
Cooldown zvýšen z 2 na 20 sekund.
- Halo Buff:
Odstraněny všechny bonusy do obrany.
Odstraněno: šance na úhyb.
Příchozí poškození sníženo o 10 % (bere se z mana štítu).
Elementální odolnosti zvýšeny z 15 na 25.
- Darkness Skill:
Cooldown zvýšen z 1,5 na 12 sekund.
- Darkness Buff:
Trvání sníženo ze 30 na 6 sekund.
Dodge +594 zůstává.
Rychlost pohybu +1 zůstává.
Přidáno: efekt „Sneak in“.
- No Element Skill:
Cooldown zvýšen ze 2 na 30 sekund.
- No Element Buff:
Melee attack +198 (úroveň hráče ×2).
Přesnost všech útoků zvýšena o 300.Šance způsobit kritický zásah zvýšena o 10 %.