1. voidgamingnetwork.com
  2. Dashboard
  3. Forum
    1. Unresolved Threads
  4. Members
    1. Recent Activities
    2. Users Online
    3. Team
    4. Search Members
  5. Discord
  6. About Us
  7. Ticket System
  8. Elitepvpers
  • Login or register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. 𝐍𝐨𝐬𝐕𝐨𝐢𝐝 𝐅𝐨𝐫𝐮𝐦
  2. Members
  3. Iremia

Posts by Iremia

  • 20/01/2025 INFORMACJE O AKTUALIZACJI

    • Iremia
    • January 20, 2025 at 6:06 PM
    ptchnots2.png?ex=677387b8&is=67723638&hm=daa306e2ec32528d22fb26dd889a6d145a7cb8c014993971c76b9bbfb6e61412&

    Naprawy

    • Naprawiono problem, w którym efekt „Po otrzymaniu obrażeń usuwa jeden losowy debuff do poziomu 4 dla każdego ataku z 10% szansą” z buffa Warm Christmas nie działał i ograniczono go tylko do Act4.
    • Naprawiono problem, w którym czas trwania Ascended Dragon Blessing nie odpowiadał jego wizualnej reprezentacji.
    • Naprawiono problem, w którym efekt "100% szansy na zadanie Organ Damage dla potworów oraz Organ Damage (PvP) dla graczy” w umiejętności Armour Piercing Round nie działał.

    Zmiany

    • Teraz po osiągnięciu 400. piętra w Infinity Tower otrzymasz 3x Tower Evolve Orb. Możesz wykorzystać je do ewoluowania swoich C70 Infinity Tower Gears na C80. (Gracze, którzy już przeszli 400. piętro, znajdą je w swoich paczkach).
    • Zwiększono wszystkie ataki i obrony z 18 do 22 na skinach Premium Underwater Weapon.
    • Dodano Tower Evolve Orb do NPC Infinity Guard.
    • Dodano dwie nowe przekąski do Potion Shop – można ich używać w Infinity Tower.
    • Dodano limit dla Frost Power – maksymalna ilość odbijanego obrażenia wynosi 8000.
    • Dodano nowego NPC Advanced Mounts w Prestige 3 Area, u którego można stworzyć wersję mountów z prędkością 36.
    • Dodano „Wszystkie energie elementów zwiększone o 500” do tatuaży Lion Strike i Accurate Strike +9.
    • Zmieniono ilość zabić Caligora potrzebnych do ukończenia Weekly Quest z 5 Caligorów na 6. Nagrody zwiększono z 1 do 2 A4 Coupons.
    • Zaktualizowano książkę [Guide] Listy tatuaży Lion i Snake Loa.
    • Zmniejszono liczbę IC Coupons potrzebnych do craftingu Monocle, Oracle’s, PVE Monocle, PVE Oracle’s z 450 do 175.
    • Zmniejszono wszystkie energie elementów o 500 na każdym poziomie tatuażu Snakebite.
    • Usunięto Wolf Foot Print i Mystical Fang z Tower Box.
    • Usunięto Magical i Mystical Fang z ekwipunku graczy.


    Informacje o postaci, okno buffów

    • Dodano widoczność Movement Speed w Info. (Będzie także widoczna bazowa prędkość postaci).
    • Dodano widoczność dodatkowego płaskiego procentowego bonusu szansy na ulepszenie gwiazdek w Info.
    • Dodano widoczność ilości procentowej zwiększonej obrony w Info.
    • Zastąpiono PvP Damage increased by x% (All non A4) na Increases PvP attack power by x%.
    • Zastąpiono Defence increased by 0% (Non A4) na Reduces damage received in PvP by x%.

    Funkcja skórek specjalistów

    Z radością wprowadzamy nową funkcję: Specialist Skins!

    59eb4122cd515a668ed32826cefefe28.png?ex=678f8577&is=678e33f7&hm=6a8cb97382943adc00e7dd9ebdcf96bd8e4ae3a7b0e756e44bb9baf51ad6fd0e&

    • Na górze po lewej ikony postaci pojawi się nowy przycisk, który pozwoli zobaczyć dostępne skórki dla każdej karty specjalisty. Możesz przełączać się między skórkami, kiedy tylko chcesz!
    • Dostępne skórki dodane dziś do Void Mall: Warrior Golden Chroma, Ranger Bloody Chroma, Red Mage Golden Chroma oraz Mystic Arts Bloody Chroma. Aby je odblokować w oknie wyboru, musisz użyć tych skórek.

    Te skórki są przypisane do postaci, co oznacza, że po sprzedaży karty specjalisty nie utracisz skóry, a kupujący nie otrzyma jej razem z kartą.

    • Dodatkowo, stare skórki dla Swordsman SP2, Mage SP3 oraz Archer SP1 również zostaną uwzględnione w oknie wyboru. W przyszłości konieczne będzie kupienie osobnego przedmiotu dla tych skórek na stronie Specialist Skin. (Skórki zostaną automatycznie dodane graczom, którzy już je posiadali na kartach specjalistów po założeniu SP).
  • 17/01/2025 - INFORMACJE O AKTUALIZACJI

    • Iremia
    • January 17, 2025 at 12:56 PM
    3bf3df23cc9cd5090a053c1b32b081877f9d5b66.png


    Naprawy

    • Naprawiono błąd, gdzie zwierzaki i partnerzy nadal atakowaly cele graczy, nawet kiedy byly ustawione na F1/S,
    • Naprawiono błąd, gdzie efekt [Tower Valehir's Blessing] nie pokazywał sie poprawnie.


    Zmiany

    • Cofnięto zmieny w obronach w Infinity Tower. Dodatkowe obrony z ostatnich zmian zostały usunięte, jednak negatywne efekty nadal zostały w użyciu.
    • Zmieniono "Participate in 1 Caligor" na "Participate in 1 Instant Combat" w misji "Participate in Certain Events".
  • 30/12/2024 INFORMACJE O AKTUALIZACJI

    • Iremia
    • January 1, 2025 at 2:59 PM

    Naprawy

    • Naprawiono błąd, gdzie po ukończeniu 1v1, kolejka nie resetowała się automatycznie i gracz, żeby znowu wejść w kolejkę, musiał nacisnąć "Cancel Queue".
    • Naprawiono błąd, gdzie używanie buffów w czasie przygotowań przed PvP mogło sprawić, że efekty buffów mogły zniknąć kiedy zostało się teleportowanym do strefy PvP.
    • Naprawiono błąd, gdzie zmiana SP w czasie przygotowań przed PvP sprawiały, że gracz został teleportowany do strefy PvP z tylko pół HP.

    Zmiany

    • Dostosowano tworzenie ekwipunku na poziom C60. Gracz już nie będzie potrzebować zwojów do tworzenia ekwipunku.


    b64888d23570ddd1c6848c45bb86c296.png

    Dla c60 dostosowaliśmy przepis na wytwarzanie, aby był łatwiejszy do zdobycia, tak samo jak materiały potrzebne do niego. Łupy z Beliala i Paimona zostały dostosowane, aby łatwiej było zdobywać potrzebne materiały z wyższą szansą, a szansa na zdobycie perfekcji SP9 została znacznie zwiększona w skrzynce MVP. Usunęliśmy przedmiot Fernon’s Energy z codziennego zadania i uczyniliśmy go przedmiotem gwarantowanym w TimeSpace w P4. Wartość przedmiotu do sprzedaży NPC została obniżona z 80kk do 20kk. Codzienne zadanie będzie teraz dawało 4 Smocze Skrzydła zamiast 1, umożliwiając stworzenie 2 części ekwipunku c60 dziennie, zamiast czekać 3 dni na 1 jak wcześniej. Pomaga to graczom na początku gry w utrzymaniu postępu i umożliwia farmienie własnych rzeczy, zamiast polegać na innych graczach w początkowych rajdach.

    • Dostosowane łupy ze skrzyń Beliala i Paimona.
    • Dodano przedmioty 1v1 Rankeds do Alchemika, teraz możesz rejestrować się na 1v1 Rankeds bez konieczności chodzenia na arenę. (Tymczasowe)
    • Usunięto 1x nagrodę Fernon’s Energy z nagród Kaela.
    • Usunięto Fernon’s Energy z pudełka Time Space.
    • Zredukowano ilość złota, którą otrzymujesz sprzedając Fernon’s Energy z 80kk do 20kk.
    • Zwiększono ilość nagrody Smoczego Skrzydła z 1x do 4x w nagrodach Kaela.
    • Teraz będziesz otrzymywać Fernon’s Energy jako gwarantowaną nagrodę z Hardcore Time Space.
    • Możesz teraz sprzedać [Premium] Weapon Skin Upgrade Scroll w NosBazaar.
    • Możesz teraz wymienić skrzynię Daily Quest Reward II z Cooking Quest.

    Zmiany w Rajdach:

    Dostosowaliśmy każdego rajdowego bossa w grze, aby mieli te same wartości obrony. Ponieważ każdy boss miał większą obronę przed atakami z dystansu, domyślnie miały te statystyki, więc zmniejszyliśmy je, aby pasowały do średnich wartości z trzech statystyk. Początkowe rajdy, aż do P5, nie będą miały żadnych pomarańczowych statystyk, które zmniejszały nadchodzące ataki, co prowadziło do tego, że nowi gracze dołączający do serwera mieli trudności w robieniu swoich własnych rajdów. Teraz, po usunięciu braku szansy na Anti-Effect na poziomie 90+%, będą mogli znacznie obniżyć obronę bossów, a dla graczy późnej gry ta zmiana nie będzie praktycznie zauważalna, jeśli nie grają w debuffowanie.

    Raidy P6:

    • Chaos Raid przeszedł pewne zmiany, zmiana nazw potworów, aby pasowały do rajdu, wyrównanie statystyk 4 Strażników, usunięcie ich szansy na blokowanie Anti-Effect. Chaos Drake również otrzymał wzmocnienia w obronie, jednak szansa na blokowanie Anti-Effect została zredukowana prawie o połowę, zachęcając do gry nie tylko przez zadawanie obrażeń, ale także przez używanie debuffów różnych specjalistów, zwierząt domowych i run.
    • Pokój 1 Star Raid zebrał 5 Strażników w środkowej części mapy zamiast w 5 rogach, co sprawia, że uderzają mocniej i wytrzymują nieco więcej, dając im rekompensatę w przeżywalności. Pokój 2 przeszedł dużą poprawę prędkości, z 25 do 35 prędkości ruchu razor tooth jellys, aby nie czuć się jakbyś utknął w miejscu. Lucifer otrzymał nieco mocy, ale zmiana nie będzie zbyt zauważalna. Magic Jelly zostało przemianowane na Star Jelly i jest znacznie bardziej wytrzymałe, ale otrzymuje każdy debuff i zostanie bardzo szybko zniszczone przez pełny rajd. Dodatkowo, skrzynka MVP Star Raid ma zwiększone łupy za Starry Water, z 1 na 2.
    Zmienione statystyki Raid Bossów

    Raid Area:
    Lord Draco 3% Chance of Critical 60%
    Glacerus the Ice Cold 3% Chance of Critical 60%
    Witch Laurena 60 Concentration
    Maru 3% Chance of 60% Critical

    Attack Level +7
    300 ~ 400

    Defence Level +10
    Melee 400
    Dodge 400
    Ranged 400
    Dodge 400
    Magic 400

    Fire Res 100%
    Water Res 100%
    Light Res 100%
    Shadow Res 100%

    No Bonus Stats

    -------------------------------------------------------------

    Prestige 2:
    Fernon

    Attack Level +8
    2500 ~ 2600 Chance of Critical 40%

    Defence Level +10
    Melee 450
    Dodge 400
    Ranged 450
    Dodge 400
    Magic 450

    Fire Res 120%
    Water Res 120%
    Light Res 120%
    Shadow Res 120%

    No Bonus Stats

    -------------------------------------------------------------

    Prestige 3:
    Pure Beast

    Attack Level +8
    2500 ~ 3000 Chance of Critical 50%

    Defence Level +10
    Melee 450
    Dodge 400
    Ranged 450
    Dodge 400
    Magic 450

    Fire Res 100%
    Water Res 100%
    Light Res 100%
    Shadow Res 100%

    No Bonus Stats

    -------------------------------------------------------------

    Prestige 4:
    Sandstorm Concentration 70
    Evil Overlord Paimon Concentration 70
    Demon God Belial 8% Chance of Critical 220%

    Attack Level +10
    2900 ~ 3000

    Defence Level +10
    Melee 650
    Dodge 400
    Ranged 650
    Dodge 400
    Magic 650

    Fire Res 100%
    Water Res 100%
    Light Res 100%
    Shadow Res 100%

    No Bonus Stats

    -------------------------------------------------------------

    Prestige 4:
    Kertos 8% Chance of Critical 200%
    Valakus 8% Chance of Critical 200%
    Grenigas 8% Chance of Critical 200%

    Attack Level +10
    2900 ~ 3000

    Defence Level +10
    Melee 650
    Dodge 400
    Ranged 650
    Dodge 400
    Magic 650

    Fire Res 100%
    Water Res 100%
    Light Res 100%
    Shadow Res 100%

    No Bonus Stats

    -------------------------------------------------------------

    Prestige 4
    Ibrahim 8% Chance of Critical 200%
    Hardcore Twisted Yertirand Concnentration 90

    Attack Level +10
    2900 ~ 3000

    Defence Level +10
    Melee 750
    Dodge 400
    Ranged 750
    Dodge 400
    Magic 750

    Fire Res 100%
    Water Res 100%
    Light Res 100%
    Shadow Res 100%

    No Bonus Stats

    -------------------------------------------------------------

    Prestige 5
    Valehir 8% Chance of Critical 250%
    Black Hand 8% Chance of Critical 250%
    Alzanor 8% Chance of Critical 250%

    Attack Level +10
    2900 ~ 3000

    Defence Level +10
    Melee 200
    Dodge 400
    Ranged 200
    Dodge 400
    Magic 200

    Fire Res 100%
    Water Res 100%
    Light Res 100%
    Shadow Res 100%

    No Bonus Stats

    -------------------------------------------------------------

    Prestige 6
    Chaos

    Fiery Giant - Renamed into Lava Path Guardian 8% Chance of Critical 250%

    Attack Level +10
    250~ 300

    Defence Level +7
    Melee 100
    Dodge 150
    Ranged 100
    Dodge 150
    Magic 100

    Fire Res 60%
    Water Res 10%
    Light Res 60%
    Shadow Res 60%

    No Bonus Stats

    Alzanor's Ice Golem - Renamed into Ice Path Guardian 8% Chance of Critical 250%

    Attack Level +10 250~ 300

    Defence Level +7
    Melee 100
    Dodge 150
    Ranged 100
    Dodge 150
    Magic 100

    Fire Res 10%
    Water Res 60%
    Light Res 60%
    Shadow Res 60%

    No Bonus Stats

    Angry Queen Bee - Renamed into Forest Path Guardian 8% Chance of Critical 250%

    Attack Level +10
    250~ 300

    Defence Level +7
    Melee 100
    Dodge 150
    Ranged 100
    Dodge 150
    Magic 100

    Fire Res 60%
    Water Res 60%
    Light Res 60%
    Shadow Res 10%

    No Bonus Stats

    Improved Triceratops - Renamed into Dragon Path Guardian 8% Chance of Critical 250%

    Attack Level +10
    250~ 300

    Defence Level +7
    Melee 100
    Dodge 150
    Ranged 100
    Dodge 150
    Magic 100

    Fire Res 60%
    Water Res 60%
    Light Res 10%
    Shadow Res 60%

    No Bonus Stats

    Bone Drake - Chaos Dragon

    Attack Level +10
    10000~ 15000 Concentration 100

    Defence Level +10
    Melee 300
    Dodge 150
    Ranged 300
    Dodge 150
    Magic 300

    Fire Res 120%
    Water Res 40%
    Light Res 120%
    Shadow Res 120%

    Bonus Stats:
    There is a 100% chance that damage from melee attacks is reduced by 60%
    There is a 100% chance that damage from ranged attacks is reduced by 60%
    There is a 100% chance that damage from magic attacks is reduced by 60%
    Up to level 4 there is a 50% chance of never getting a bad effect.

    -------------------------------------------------------------

    Sealed Lazekiel

    Attack Level +10
    10000 ~ 10500 Concentration 100

    Defence Level +10
    Melee 600
    Dodge 150
    Ranged 600
    Dodge 150
    Magic 600

    Fire Res 60%
    Water Res 60%
    Light Res 60%
    Shadow Res 10%

    No Bonus Stats

    Razor-Tooth Jelly

    Attack Level +10 100 ~ 200 10% chance of critical 70%

    Defence Level +0
    Melee 300
    Dodge 150
    Ranged 300
    Dodge 150
    Magic 300

    Fire Res 0%
    Water Res 0%
    Light Res 0%
    Shadow Res 0%

    No Bonus Stats

    Sealed Archangel
    Attack Level +10 10000 ~ 10500 Concentration 100

    Defence Level +10
    Melee 300
    Dodge 150
    Ranged 300
    Dodge 150
    Magic 300

    Fire Res 60%
    Water Res 60%
    Light Res 60%
    Shadow Res 10%

    No Bonus Stats

    Magic Jelly renamed into Star Jelly
    Attack Level +10
    10000 ~ 10500 10% Chance of Critical 70%

    Defence Level +10
    Melee 300
    Dodge 150
    Ranged 300
    Dodge 150
    Magic 300

    Fire Res 60%
    Water Res 60%
    Light Res 60%
    Shadow Res 10%

    Bonus stats:
    There is a 100% chance that damage from melee attacks is reduced by 50%
    There is a 100% chance that damage from ranged attacks is reduced by 50%
    There is a 100% chance that damage from magic attacks is reduced by 50%

  • Chit Chat

    • Iremia
    • January 11, 2023 at 11:51 PM

    :alts:

Hot Threads

  • Black Friday Special Sale!

    1 Reply, 205 Views, A week ago
  • New PvP Costume Set: Tiny Terror

    0 Replies, 187 Views, A week ago
  • Event: Spooky Halloween

    3 Replies, 762 Views, 3 weeks ago
  • 🌟 New Shop Addition: LookLab Cosmetic Menu! 🌟

    1 Reply, 269 Views, 2 weeks ago
  • 16/11/2025 - Patch Notes

    1 Reply, 418 Views, 2 weeks ago
  1. Privacy Policy
𝐍𝐨𝐬𝐕𝐨𝐢𝐝 𝐅𝐨𝐫𝐮𝐦 / 𝑫𝒆𝒔𝒊𝒈𝒏𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝑨𝒆𝒓𝒊.
Style by Darkwood.Design
Powered by WoltLab Suite™ 6.0.22