Naprawy
- Naprawiono błąd, gdzie po ukończeniu 1v1, kolejka nie resetowała się automatycznie i gracz, żeby znowu wejść w kolejkę, musiał nacisnąć "Cancel Queue".
- Naprawiono błąd, gdzie używanie buffów w czasie przygotowań przed PvP mogło sprawić, że efekty buffów mogły zniknąć kiedy zostało się teleportowanym do strefy PvP.
- Naprawiono błąd, gdzie zmiana SP w czasie przygotowań przed PvP sprawiały, że gracz został teleportowany do strefy PvP z tylko pół HP.
Zmiany
- Dostosowano tworzenie ekwipunku na poziom C60. Gracz już nie będzie potrzebować zwojów do tworzenia ekwipunku.
Dla c60 dostosowaliśmy przepis na wytwarzanie, aby był łatwiejszy do zdobycia, tak samo jak materiały potrzebne do niego. Łupy z Beliala i Paimona zostały dostosowane, aby łatwiej było zdobywać potrzebne materiały z wyższą szansą, a szansa na zdobycie perfekcji SP9 została znacznie zwiększona w skrzynce MVP. Usunęliśmy przedmiot Fernon’s Energy z codziennego zadania i uczyniliśmy go przedmiotem gwarantowanym w TimeSpace w P4. Wartość przedmiotu do sprzedaży NPC została obniżona z 80kk do 20kk. Codzienne zadanie będzie teraz dawało 4 Smocze Skrzydła zamiast 1, umożliwiając stworzenie 2 części ekwipunku c60 dziennie, zamiast czekać 3 dni na 1 jak wcześniej. Pomaga to graczom na początku gry w utrzymaniu postępu i umożliwia farmienie własnych rzeczy, zamiast polegać na innych graczach w początkowych rajdach.
- Dostosowane łupy ze skrzyń Beliala i Paimona.
- Dodano przedmioty 1v1 Rankeds do Alchemika, teraz możesz rejestrować się na 1v1 Rankeds bez konieczności chodzenia na arenę. (Tymczasowe)
- Usunięto 1x nagrodę Fernon’s Energy z nagród Kaela.
- Usunięto Fernon’s Energy z pudełka Time Space.
- Zredukowano ilość złota, którą otrzymujesz sprzedając Fernon’s Energy z 80kk do 20kk.
- Zwiększono ilość nagrody Smoczego Skrzydła z 1x do 4x w nagrodach Kaela.
- Teraz będziesz otrzymywać Fernon’s Energy jako gwarantowaną nagrodę z Hardcore Time Space.
- Możesz teraz sprzedać [Premium] Weapon Skin Upgrade Scroll w NosBazaar.
- Możesz teraz wymienić skrzynię Daily Quest Reward II z Cooking Quest.
Zmiany w Rajdach:
Dostosowaliśmy każdego rajdowego bossa w grze, aby mieli te same wartości obrony. Ponieważ każdy boss miał większą obronę przed atakami z dystansu, domyślnie miały te statystyki, więc zmniejszyliśmy je, aby pasowały do średnich wartości z trzech statystyk. Początkowe rajdy, aż do P5, nie będą miały żadnych pomarańczowych statystyk, które zmniejszały nadchodzące ataki, co prowadziło do tego, że nowi gracze dołączający do serwera mieli trudności w robieniu swoich własnych rajdów. Teraz, po usunięciu braku szansy na Anti-Effect na poziomie 90+%, będą mogli znacznie obniżyć obronę bossów, a dla graczy późnej gry ta zmiana nie będzie praktycznie zauważalna, jeśli nie grają w debuffowanie.
Raidy P6:
- Chaos Raid przeszedł pewne zmiany, zmiana nazw potworów, aby pasowały do rajdu, wyrównanie statystyk 4 Strażników, usunięcie ich szansy na blokowanie Anti-Effect. Chaos Drake również otrzymał wzmocnienia w obronie, jednak szansa na blokowanie Anti-Effect została zredukowana prawie o połowę, zachęcając do gry nie tylko przez zadawanie obrażeń, ale także przez używanie debuffów różnych specjalistów, zwierząt domowych i run.
- Pokój 1 Star Raid zebrał 5 Strażników w środkowej części mapy zamiast w 5 rogach, co sprawia, że uderzają mocniej i wytrzymują nieco więcej, dając im rekompensatę w przeżywalności. Pokój 2 przeszedł dużą poprawę prędkości, z 25 do 35 prędkości ruchu razor tooth jellys, aby nie czuć się jakbyś utknął w miejscu. Lucifer otrzymał nieco mocy, ale zmiana nie będzie zbyt zauważalna. Magic Jelly zostało przemianowane na Star Jelly i jest znacznie bardziej wytrzymałe, ale otrzymuje każdy debuff i zostanie bardzo szybko zniszczone przez pełny rajd. Dodatkowo, skrzynka MVP Star Raid ma zwiększone łupy za Starry Water, z 1 na 2.
Zmienione statystyki Raid Bossów
Raid Area:
Lord Draco 3% Chance of Critical 60%
Glacerus the Ice Cold 3% Chance of Critical 60%
Witch Laurena 60 Concentration
Maru 3% Chance of 60% Critical
Attack Level +7
300 ~ 400
Defence Level +10
Melee 400
Dodge 400
Ranged 400
Dodge 400
Magic 400
Fire Res 100%
Water Res 100%
Light Res 100%
Shadow Res 100%
No Bonus Stats
-------------------------------------------------------------
Prestige 2:
Fernon
Attack Level +8
2500 ~ 2600 Chance of Critical 40%
Defence Level +10
Melee 450
Dodge 400
Ranged 450
Dodge 400
Magic 450
Fire Res 120%
Water Res 120%
Light Res 120%
Shadow Res 120%
No Bonus Stats
-------------------------------------------------------------
Prestige 3:
Pure Beast
Attack Level +8
2500 ~ 3000 Chance of Critical 50%
Defence Level +10
Melee 450
Dodge 400
Ranged 450
Dodge 400
Magic 450
Fire Res 100%
Water Res 100%
Light Res 100%
Shadow Res 100%
No Bonus Stats
-------------------------------------------------------------
Prestige 4:
Sandstorm Concentration 70
Evil Overlord Paimon Concentration 70
Demon God Belial 8% Chance of Critical 220%
Attack Level +10
2900 ~ 3000
Defence Level +10
Melee 650
Dodge 400
Ranged 650
Dodge 400
Magic 650
Fire Res 100%
Water Res 100%
Light Res 100%
Shadow Res 100%
No Bonus Stats
-------------------------------------------------------------
Prestige 4:
Kertos 8% Chance of Critical 200%
Valakus 8% Chance of Critical 200%
Grenigas 8% Chance of Critical 200%
Attack Level +10
2900 ~ 3000
Defence Level +10
Melee 650
Dodge 400
Ranged 650
Dodge 400
Magic 650
Fire Res 100%
Water Res 100%
Light Res 100%
Shadow Res 100%
No Bonus Stats
-------------------------------------------------------------
Prestige 4
Ibrahim 8% Chance of Critical 200%
Hardcore Twisted Yertirand Concnentration 90
Attack Level +10
2900 ~ 3000
Defence Level +10
Melee 750
Dodge 400
Ranged 750
Dodge 400
Magic 750
Fire Res 100%
Water Res 100%
Light Res 100%
Shadow Res 100%
No Bonus Stats
-------------------------------------------------------------
Prestige 5
Valehir 8% Chance of Critical 250%
Black Hand 8% Chance of Critical 250%
Alzanor 8% Chance of Critical 250%
Attack Level +10
2900 ~ 3000
Defence Level +10
Melee 200
Dodge 400
Ranged 200
Dodge 400
Magic 200
Fire Res 100%
Water Res 100%
Light Res 100%
Shadow Res 100%
No Bonus Stats
-------------------------------------------------------------
Prestige 6
Chaos
Fiery Giant - Renamed into Lava Path Guardian 8% Chance of Critical 250%
Attack Level +10
250~ 300
Defence Level +7
Melee 100
Dodge 150
Ranged 100
Dodge 150
Magic 100
Fire Res 60%
Water Res 10%
Light Res 60%
Shadow Res 60%
No Bonus Stats
Alzanor's Ice Golem - Renamed into Ice Path Guardian 8% Chance of Critical 250%
Attack Level +10 250~ 300
Defence Level +7
Melee 100
Dodge 150
Ranged 100
Dodge 150
Magic 100
Fire Res 10%
Water Res 60%
Light Res 60%
Shadow Res 60%
No Bonus Stats
Angry Queen Bee - Renamed into Forest Path Guardian 8% Chance of Critical 250%
Attack Level +10
250~ 300
Defence Level +7
Melee 100
Dodge 150
Ranged 100
Dodge 150
Magic 100
Fire Res 60%
Water Res 60%
Light Res 60%
Shadow Res 10%
No Bonus Stats
Improved Triceratops - Renamed into Dragon Path Guardian 8% Chance of Critical 250%
Attack Level +10
250~ 300
Defence Level +7
Melee 100
Dodge 150
Ranged 100
Dodge 150
Magic 100
Fire Res 60%
Water Res 60%
Light Res 10%
Shadow Res 60%
No Bonus Stats
Bone Drake - Chaos Dragon
Attack Level +10
10000~ 15000 Concentration 100
Defence Level +10
Melee 300
Dodge 150
Ranged 300
Dodge 150
Magic 300
Fire Res 120%
Water Res 40%
Light Res 120%
Shadow Res 120%
Bonus Stats:
There is a 100% chance that damage from melee attacks is reduced by 60%
There is a 100% chance that damage from ranged attacks is reduced by 60%
There is a 100% chance that damage from magic attacks is reduced by 60%
Up to level 4 there is a 50% chance of never getting a bad effect.
-------------------------------------------------------------
Sealed Lazekiel
Attack Level +10
10000 ~ 10500 Concentration 100
Defence Level +10
Melee 600
Dodge 150
Ranged 600
Dodge 150
Magic 600
Fire Res 60%
Water Res 60%
Light Res 60%
Shadow Res 10%
No Bonus Stats
Razor-Tooth Jelly
Attack Level +10 100 ~ 200 10% chance of critical 70%
Defence Level +0
Melee 300
Dodge 150
Ranged 300
Dodge 150
Magic 300
Fire Res 0%
Water Res 0%
Light Res 0%
Shadow Res 0%
No Bonus Stats
Sealed Archangel
Attack Level +10 10000 ~ 10500 Concentration 100
Defence Level +10
Melee 300
Dodge 150
Ranged 300
Dodge 150
Magic 300
Fire Res 60%
Water Res 60%
Light Res 60%
Shadow Res 10%
No Bonus Stats
Magic Jelly renamed into Star Jelly
Attack Level +10
10000 ~ 10500 10% Chance of Critical 70%
Defence Level +10
Melee 300
Dodge 150
Ranged 300
Dodge 150
Magic 300
Fire Res 60%
Water Res 60%
Light Res 60%
Shadow Res 10%
Bonus stats:
There is a 100% chance that damage from melee attacks is reduced by 50%
There is a 100% chance that damage from ranged attacks is reduced by 50%
There is a 100% chance that damage from magic attacks is reduced by 50%