Naprawiono
- Naprawiono problem, w którym debuff Corruption od Zamrożonego Króla pojawiał się podczas obrony, zamiast przy ataku.
Zmiany
Zmiany map:
Dodaliśmy zmiany QoL (Jakość życia) na mapach takich jak P5 LoL, P6 Stone Map i Rainbowbattle Map.
- Zmiany w Rainbowbattle: Dodaliśmy różne drabinki i dwie nowe ścieżki, aby skupić się bardziej na części PvP, zamiast na zmianie Sp które mogą skakać przez ściany, aby zdobywać punkty. Zrzuty ekranu poniżej:
- Dodano dwa mosty, które zapewniają szybszy dostęp do środka mapy. (Użycie komendy Saveposition na nowych mostach przeniesie cię na najbliższą krawędź, ponieważ mosty nie są jeszcze w pełni ustawione.)
- Dodano pudełko Nutcracker Set do NPC Stone Coupon.
- Umieszczono dwa dodatkowe Smocze Kamienie na mapie Stone.
- Teraz otrzymasz pudełko nagród C50 Equipment z Prestige 3 Reward Box.
- Orc Resistances będą teraz dostępne jako pudełko w Pure Beast Raid Boxes.
- Orc Resistances można teraz sprzedać NPC za 10kk.
- Teraz możesz nosić Christmas Hat i Christmas Costume jako Martial Artist. Jednak nie będą one wyświetlane wizualnie.
- Teraz otrzymasz Pure Beast Loot Box z Pure Beast Raid Boxes. (Zawiera Magical Fang, Bloody Fang, Obsidian i Wolf Foot Print.)
- Usunięto wymóg Złotej Medali podczas tworzenia Hellord Weapon Skins.
Zmiany w kartach Specialistach
W tej aktualizacji chcieliśmy nadać moc specjalistom, którzy według nas potrzebowali poprawy, byli często proszeni o zmiany lub byli znacząco niedostatecznie wykorzystywani. Wprowadziliśmy także dostosowania i nerfy tam, gdzie uznaliśmy, że niektóre umiejętności były za silne lub zbyt mocne. Specjaliści, którzy zostali uwięzieni w swoich podstawowych umiejętnościach, tacy jak Wojownik, Zabójca, Berserker, Dark Gunner, Destroyer, otrzymali zmiany i usunięto drugą lub trzecią część blokady, co powinno umożliwić lepsze unikanie ataków przy zachowaniu obrażeń.
Wojownik:
Two-Handed Sword Attack:Usunięto blokadę animacji i 3. animację. Zwiększono obrażenia w walce wręcz z 80 do 110.
Intimidate: Usunięto "Enormously Shaky Status".
Destroy Shield Teraz jest debuffem poziomu 5, zmniejszenie obrony z 50% na 30%.
Ninja:
Basic Slash: Zwiększono obrażenia w walce wręcz z 90 do 110, Element Wody z 70 do 130.
Dancing Sword: Teraz nakłada 70% "Incapacitated" zamiast "Shock".
Crusader:
Święty Bolt + Święty Bolt 2: Usunięto debuff "Magiczne Światło", ponieważ nigdy się nie aktywował.
Efekt Świecenia: Dostosowano czas odnowienia, aby pasował do opisu. Leczenie zmniejszone z 4950 do 2970.
Skumulowana Moc: Zwiększono szansę na spowodowanie "Śmiertelnej Ciemności" z 80% do 100%.
Berserker:
Machnięcie Toporem: Usunięto blokadę animacji i 2. + 3. animację.
Buff Berserker: Dostosowano, aby wyświetlał poprawne statystyki.
Podzielony Tornado: Debuff Zniszczonego Tarczy teraz jest na poziomie 5, zmniejszenie obrony z 50% na 30%.
Battle Monk:
Cyklon: Zwiększono czas odnowienia z 25 do 35 sekund.
Smocza Włócznia: Zmniejszono czas odnowienia z 50 do 34 sekund.
Death Reaper:
Kosz Śmierci: Obrażenia w walce wręcz zwiększone z 85 do 105, a Element Cienia z 120 do 160.
Łapacz Duchów: Dostosowano, aby wyświetlał poprawny czas odnowienia.
Renegade:
Światło i Cień: Obrażenia w walce wręcz, Element Światła i Cienia zwiększone do 110.
Waterfall Berserker:
Naładowanie Burzy: Zmniejszono szansę na zastosowanie "Ciemności" z 60% do 50%.
Moc Runy Wody: Zmniejszone leczenie z 10% do 5% utraconego HP.
Stone Breaker
Przeładowanie: Zwiększono czas trwania z 120 do 300 sekund.
Ulepszone Przeładowanie: Zwiększono czas trwania z 40 do 90 sekund.
Idealne Przeładowanie: Zwiększono czas trwania z 30 do 50 sekund.
Ranger:
Flashbang: Element Wody zwiększony z 150 do 500.
Thunderstorm: Zwiększono szansę na zastosowanie "Zamarznięcia" z 50% do 80%.
Assassin:
Dagger Attack: Usunięto blokadę animacji i 2. + 3. animację.
Slash: Dostosowano wizualnie, aby wyświetlało poprawny czas odnowienia.
Destroyer:
Fire Shotgun: Usunięto blokadę animacji i 2. + 3. animację.
Lucky Wideshot: Dodano 10% zwiększonego obrażenia dla raidu, zwiększono szansę na trafienie krytyczne z 100% do 60%
Lucky Wideshot 2: Element Ognia z 500 do 700, zwiększono szansę na trafienie krytyczne o 40%. Czas odnowienia z 15 do 9. Dodano 15% zwiększonego obrażenia dla raidu.
Lucky Wideshot 3: Element Ognia z 450 do 800, zwiększono szansę na trafienie krytyczne o 20%. Czas odnowienia z 20 do 9. Dodano 20% zwiększonego obrażenia dla raidu. Usunięto debuff Fatal Bleeding.
Wild Keeper:
Eagle Spirit: Zwiększono szansę na trafienie krytyczne z 5% do 10%.
Bear Spirit: Dodano "Wszystkie obrony zwiększone o 5%".
Elemental Leech: Ukąszenie Węża zwiększone z poziomu 5 do 6 z powodu tego, że niektóre osoby nie otrzymywały debuffu.
Fire Cannonneer:
Ultimate Cannon: Debuff "Wielka Eksplozja Fali Uderzeniowej" zwiększony z poziomu 4 do 5.
Scout:
Rotating Arrow: Zmniejszono czas odnowienia z 10 do 6 sekund.
Mobile Trap: Dostosowano, aby wyświetlało poprawny czas odnowienia wizualnego.
Demon Hunter:
Strong Berserk Spirit: Czas trwania zwiększony do 300 sekund.
Avenging Angel:
Swordmastery: Obrażenia w walce wręcz zwiększone z 105 do 150.
Sunchaser:
Wilk został znacznie wzmocniony, aby mógł tankować więcej.
Nature's Healing: Zwiększono czas odnowienia z 1 do 20 sekund.
Blaster:
Gravity Grenade:Zmieniono z castu na celowany z powodu opóźnienia.
Dragon's Breath: Dodano 20% obrażeń krytycznych.
Wiemy, że ta karta specialisty ma problemy wizualne i zostały one przekazane naszym deweloperom, nie są wymagane zgłoszenia błędów.
Fog Hunter:
Zwiększenie Czasu Trwania Wzmocnienia Systemu Nerwowego z 120 do 300 sekund.
Zwiększenie Czasu Trwania Ulepszenia Systemu Nerwowego z 40 do 90 sekund
Zwiększenie Czasu Trwania Ulepszenia Systemu Nerwowego z 30 do 50 sekund.
Red Magician:
Firelance 1: Zmniejszono czas odnowienia do 25 sekund.
Mana Transfusion: Zwiększono czas odnowienia z 180 do 300 sekund.
Holy Mage:
Group Enhancement Buff: Teraz daje tylko 20% obrażeń dla raidu twojemu zespołowi.
Holy light 1:Zmniejszono czas odnowienia z 14 do 11 sekund.
Crash Bones: Dostosowano, aby pasowało do wizualnego czasu odnowienia.
Dark Gunner:
Spell Revolver: Usunięto blokadę animacji i 3. animację.
Ghost Recharge: Zwiększono szansę na wywołanie "Ciemności Zagłady" z 60% do 70%.
Ghost Invasion: Added Dodano 20% obrażeń krytycznych.
Vulcano:
Lava Wave: Zwiększono szansę na zastosowanie "Wielkiej Wylewającej się Lawy" do 60%.
Lava Wave 2: Zwiększono szansę na zastosowanie "Larve Lava Gush" do 90%.
Lava Swamp: Efekt "Bagna Lawy" z poziomu 4 na poziom 5. Zmniejszono szansę na wyzwolenie "Bagna Lawy" z 100% na 80%.
Tide Lord:
Thunder Trident: Usunięto blokadę animacji, aby umożliwić płynniejsze przejście.
Giant Swirl: Teraz ma 50% szansy na wywołanie "Wielkiego Wodospadu".
Song of Sirens: Zmieniono na celowany.
Head's Up, Blue Whale!: Efekt "Ciśnienie Wody" z poziomu 4 na poziom 5.
Seer:
Magic Bullet: Usunięto blokadę animacji.
Illusion: Usunięto blokadę animacji.
Time Loss: Usunięto blokadę animacji.
Blade Changer 1: Usunięto obrażenia dla raidu.
Blade Changer 2: Usunięto obrażenia dla raidu.
Blade Changer 3: Usunięto obrażenia dla raidu. Efekt zmieniono na nakładający "Silną Ciemną Energię" zamiast "Osłabienia Obrony".
Archmage:
Light Spell: Usunięto blokadę animacji dla płynniejszego przejścia.
Fast Lane + Buff: Dostosowano wizualnie, aby pasowało do opisu czasu odnowienia.
Sacred Mist: Usunięto animację rzucania.
Illumination: Dodano "Wszystkie obrony są zwiększone o 5%".
Voodoo Priest:
Limbo Soul Magic i Cień zwiększone z 750 do 850. Zwiększona szansa na wywołanie Stiff Body z 60% do 70%.
Vengeful Soul: Czas trwania zwiększony z 7 do 10 sekund, HP wroga zmniejsza się o 10 do 20% otrzymanych obrażeń.
M-M-Merling!: Dostosowano wizualnie do opisu czasu odnowienia.
Deathly Curse: Dostosowano wizualnie do opisu czasu odnowienia.
Gravity:
Pull: Reduced Zmniejszono szansę na wywołanie "Paraliżu" z 60% do 30%.
Push: Zmniejszono szansę na wywołanie "Paraliżu" z 60% do 30%.
Fire Storm:
Reignition: Czas trwania z 120 do 300 sekund.
Powerful Reignition: Czas trwania z 30 do 90 sekund.
Flame Barrier: Czas trwania z 180 do 300 sekund.