Warrior
Iron Skin Buff:
Úroveň efektu ze 2 na 4.
Odstraněno: Damage in Raids.
Odstraněno: Incoming Melee damage is decreased by 30%.
Odstraněno: Incoming Ranged damage is decreased by 50%.
Odstraněno: Magic defence is increased by 10%.
Snižuje cooldown schopností z 20 % na 10 %.
Přidáno: Incoming Damage is reduced by 30%.
Provoked PVP:
Délka trvání z 5 na 12 sekund.
Intimidated PVP:
Délka trvání z 5 na 15 sekund.
Headstrong:
Nahrazeno: Attack level is increased by 1 -> All attacks are increased by 10%.
Ninja
Sharp Edge Buff:
Úroveň efektu ze 3 na 4.
Odstraněno: All attacks are increased by 100.
Zvyšuje poškození z kritických zásahů z 15 % na 25 %.
Crusader
The 1st Triple Charging (přejmenováno na The only Triple Charging

Úroveň efektu z 3 na 4.
Trvání z 15 na 30 sekund.
All attacks jsou zvýšeny z 25 % na 20 %.
Hit rate zvýšen ze 150 na 300.
Odstraněno: Damage in Raids.
Light element zvýšen z 400 na 800.
Přidáno: Fairy element increased by 7.
Odstraněno: šance na druhé triple charge.
Prayer of Offence Buff:
Vizualní cooldown z 180 na 300 sekund.
Úroveň efektu z 10 na 4.
Odstraněno: Morale stat is increased by 20.
Přidáno: Hitrate of all attacks is increased by 500.
Prayer of Defence Buff:
Vizualní cooldown z 180 na 300 sekund.
Úroveň efektu z 9 na 4.
Max HP zvýšeno z 20 % na 15 %.
Max MP zvýšeno z 20 % na 15 %.
Gladiator
Knockdown Buff:
Úroveň z 3 na 4.
Shaky Status Buff:
Úroveň z 2 na 4.
Enormously Shaky Status Buff:
Úroveň z 3 na 4.
Victory Cry Buff:
Úroveň z 3 na 5.
Engorgement Buff:
Úroveň z 3 na 4.
Basic Attack:
Zvýšený dosah o 1.
Nyní AoE.
Double Blow Skill:
Cooldown z 6 na 10 sekund.
Fire element zvýšen ze 100 na 350.
Lightning Surge Skill:
30% šance způsobit [Cut Open].
Shield Attack Skill:
60% šance způsobit [Knockdown] na hráče a [Shield Bash] na monstra.
Hunting Horn Skill:
40% šance způsobit [Shield Bash].
Magical Reflection Skill:
Cooldown zvýšen z 12 na 25 sekund.
Magical Reflection Buff:
Odrazí až 8000 poškození místo 2000.
Iron Roll Skill:
Fire element zvýšen ze 400 na 800.
Nově: Přitahuje nepřátele na 1 pole od hráče.
Engorgement Buff:
Movement speed snížen z 2 na 1.
Declaration of War Skill:
80% šance způsobit [Priority Target PVP] hráčům a [Priority Target PVE] monstrům.
Execution Skill:
70% šance způsobit [Public Execution PVP] hráčům a [Public Execution PVE] monstrům.
Battlemonk
Basic Attack:
2% šance způsobit [Monk Bonk PVP] hráčům.
Divided Sea Skill:
75% šance způsobit [Trauma PVP] hráčům a [Trauma PVE] monstrům.
Targeted Stab Skill:
60% šance způsobit [Severe Trauma PVP] hráčům a [Severe Trauma PVE] monstrům.
Mighty Hurricane Skill:
60% šance způsobit [Strong Energy Deficiency PVP] hráčům a [Strong Energy Deficiency PVE] monstrům.
Seven Stabs Skill:
15% šance způsobit [Trauma PVP] hráčům a [Trauma PVE] monstrům.
Dragon Harpoon Skill:
Cooldown z 15 na 1 sekundu.
20% šance způsobit [Spiraling Trauma PVP] hráčům a [Spiraling Trauma PVE] monstrům.
Cyclone Skill:
Cooldown z 35 na 30 sekund.
30% šance způsobit [Strong Energy Deficiency PVP] hráčům a [Strong Energy Deficiency PVE] monstrům.
Dragon Spear Skill:
Změněna možnost míření na freecast.
Cooldown z 34 na 1 sekundu.
Water element zvýšen z 900 na 1200.
Odstraněn efekt Knockback.
Sacrifice Skill:
Přejmenováno na Sacrificial Offer.
Nově: HP je sníženo o 15 %.
100% šance obdržet buff [Sacrificial Offer].
Meditation Skill:
Odstraňuje všechny negativní efekty do úrovně 4 (z 3).
Spiritual Strength Buff (Positive Effect z 3 na 4):
Melee attack zvýšen o 396 (player level × 4).
Water element zvýšen o 594 (player level × 6).
Hit rate melee útoků zvýšen o 396 (player level × 4).
Spirit of Enlightenment Buff (Positive Effect z 1 na 4):
Movement speed 2.
Hit rate melee útoků zvýšen o 495 (player level × 5).
Dodge zvýšen o 450.
Až do úrovně 4 je 8% šance neobdržet negativní efekt.
Spirit of Temperance Buff (Positive Effect z 3 na 4):
Všechny obranné síly zvýšeny o 297 (player level × 3).
Všechny elementální odolnosti zvýšeny o 25.
Max HP zvýšeno o 10 %.
Poškození z kritických zásahů sníženo o 40 %.
Spiral Spear Skill:
Cooldown z 50 na 30 sekund.
35% šance způsobit [Very Critical Trauma].
Restart Skill:
70% šance způsobit [Restart PVP] hráčům a [Restart PVE] monstrům.
Death Reaper
Slasher Skill:
Shadow element zvýšen z 150 na 450.
40% šance způsobit [Critical Cut PVP] hráčům a [Critical Cut PVE] monstrům.
3% šance způsobit [Executioner's Victim PVP] hráčům a [Executioner's Victim PVE] monstrům.
Bloodsucker Skill:
70% šance vysát 500 HP z nepřítele.
50% šance způsobit [Marked by the Death Reaper].
80% šance způsobit [Stained Scythe] uživateli.
Death Approaches Skill:
Cooldown z 16 na 20 sekund.
50% šance způsobit [Reaper's Arrival PVP] hráčům.
Death Approaches Skill 2:
Cooldown z 16 na 1 sekundu.
Přejmenováno na Death Approaches 2.
80% šance způsobit [Reaper's Arrival PVE] monstrům.
Soul Bash Skill:
Dosah z 2 na 5 polí.
Pushback efekt pouze v PvP.
70% šance způsobit [Soul Flay PVP] hráčům a [Soul Flay PVE] monstrům.
Infinite Armour Skill:
Přejmenováno na Infinite Power.
Změněna ikona.
Změněno cílení pouze na sebe.
Infinite Power Buff (Level 4, Duration 300 sekund):
Buff přejmenován na Infinite Power, úroveň zvýšena na 4.
Pravděpodobnost odolání nucenému pohybu zvýšena z 60 % na 85 %.
Odstraněno: Damage in Raids increased by 15 %.
Změna: All defences increased by 15 % → Incoming Damage is reduced by 15 %.
Hit rate zvýšen z 250 na 450.
- Spirit Catcher Skill:
Cooldown zvýšen z 10 na 25 sekund.
50% šance způsobit [Soulless PVP] hráčům a [Soulless PVE] monstrům.
- 85% šance způsobit [Spirit Absorbtion].
Reaper's Scythe Skill:
Shadow element zvýšen ze 750 na 950.
100% šance způsobit [Glancing Cut].
Time Twister Skill:
Cooldown z 90 na 30 sekund.
Spiritual Release Buff:
Úroveň efektu z 2 na 4.
Doba trvání z 15 na 20 sekund.
Cooldown redukce z 50 % na 15 %.
Hit rate zvýšen z 99 (level ×1) na 198 (level ×2).
Shadow element zvýšen z 300 na 500.
Movement speed 1.
Strong Spiritual Release Buff:
Úroveň efektu z 3 na 4.
Trvání sníženo z 12 na 7 sekund.
Cooldown redukce z 75 % na 80 %.
Hit rate zvýšen z 198 (level ×2) na 297 (level ×3).
Shadow element zvýšen z 500 na 700.
Movement speed 2.
Spirit Splitter Skill:
Cooldown zvýšen z 60 na 90 sekund.
60% šance způsobit [Spirit Splitter PVP] hráčům a [Spirit Splitter PVE] monstrům.
Renegade
Judgement of Light Skill:
35% šance způsobit [Judgement by the Divine PVP] hráčům a [Judgement by the Divine PVE] monstrům.
Judgement of Damnation Skill:
Animace byla opět přidána.
Změněno z použití kuše (Xbow) na meč (Sword).
Nahrazeno: Ranged attack is increased by 300 → Melee attack is increased by 270.
Odstraněno: Light element is increased by 20.
Shadow element zvýšen ze 150 na 400.
60% šance způsobit [Judged by the Damned PVP] hráčům a [Judged by the Damned PVE] monstrům
Justice Skill:
Light element zvýšen z 250 na 450.
70% šance způsobit [Justice PVP] hráčům a [Justice PVE] monstrům.
- Odstraněn Justice 2 combo útok.
Double Ripper Skill:
Odstraněny všechny 3 efekty.
Sanctuary Skill:
Light element zvýšen ze 330 na 600.
100% šance způsobit [Sanctuary PVP] hráčům a [Sanctuary PVE] monstrům.
Ignition Buff (nový Effect Level 4 místo 2):
Opraven vizuál – trvání 300 sekund.
Melee attack zvýšen o 297 (Player level ×3).
Light element zvýšen o 396 (Player level ×4).
Hit rate zvýšen z 250 na 300.
Movement speed zvýšen z 1 na 2.
Odstraněno: Damage in PvE 10%.
Odstraněno: PvP attack Power 10%.
Odstraněno: Final damage from critical hits is increased by 8%.
Blade of the Cross Skill:
80% šance způsobit [Brilliance PVP] hráčům a [Brilliance PVE] monstrům.
Reignition Skill:
Přejmenováno na Pact of Shadows.
100% šance způsobit [Pact of Shadows].
Reignition Buff (nový Effect Level 4 místo 2):
Přejmenováno na Pact of Shadows.
Změněna ikona.
Opraven vizuální čas trvání na 300 sekund.
Incoming Damage is reduced by 15%.
Shadow element zvýšen o 495.
Corruption Skill:
Animace opět přidána.
Odstraněno: Light element is increased by 20.
Shadow element zvýšen ze 650 na 700.
60% šance způsobit [Shadow Tag PVP] hráčům a [Shadow Tag PVE] monstrům.
Convert Skill:
Odstraněna 80% šance na paralýzu.